الانتفاضه الفلسطينيه الثالثه - انا مصرى - انا مشارك

1 يوليو 2008

هتصعب عليك نفسك

هناك 5 تعليقات:

دعاء مواجهات يقول...

فعلا مفيش أبلغ من

(حسبنا الله ونعم الوكيل)

تحياتى لييك
___________________________________
انت كنت طلبت منى تنزل البوست بتاعى فى منتديات وانا وافقت

اتفضل خدة هوكان بعنوان(لو ام أكن مصرياً لإرتحت نفسياً)

وابعتلى ع الميل اللينكات

ومتنساش اسمى طبعا ولينك المدونة

بييس...

نشأت العمده يقول...

الف شكر يا استاذه انا فعلا كنت اخدته ووضعته فى المنتديات وفعلا كلن فيه كلام كتير
اوى
وعجب الناس اوى
الف شكر

محمد الشوادفي يقول...

فيديو بيعبر عن حال مصر حماها الله وحماها هنا مش يعني ولع فيها ولكن حفظها ورعاها ، وفعلا دي مصر في عهد الرئيس مبارك حماه الله

-------------------------------

اخويا نشأت بارك الله لك في مدونتك وكان عندي طلب انك تشيل كود التأكيد للتيسير على المعلقين

نشأت العمده يقول...

منور المدونه حبيبى
اهلا بيك فى مدونتى

وان شاء الله من عينى

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ندعوك للمشاركة معنا في رابطة

" هويتي إسلامية "

من أجل إعادة الهوية الإسلامية للمسلمين عامة وللمدونين خاصة.

شبكة اتصال مباشرة وقاعدة عريضة من أفضل المدونين .

هيا ..... كن معنا من أجل الدفاع عن الإسلام من الغزو الغربي